Jak zdobyć klienta przez internet

Program jest skierowany do właścicieli i pracowników firm, którym zależy na zdobyciu konkretnej i praktycznej wiedzy na temat pozyskiwania klientów przez internet, zwiększenia sprzedaży w tym kanale i zbudowania atrakcyjnego wizerunku swojej marki w sieci.

Po naszym szkoleniu uczestnik zyska wiedzę, dzięki której będzie w stanie określić:

  • gdzie w internecie powinien być widoczny jego biznes, by przynosić zyski i budować wizerunek swojej marki ,
  • jak weryfikować pracę podwykonawców, którzy mają pomagać jego biznesowi w internecie,
  • rodzaj treści właściwych dla swojego biznesu, które może samodzielnie tworzyć.

1. Strona www – wizytówka Twojego biznesu w internecie – co o nim mówi?

W tym bloku skupimy się na odpowiedzi na pytanie „jaka strona internetowa jest dobra, a jaka nie?”. Zrobimy to poprzez przybliżenie następujących zagadnień:

  • jak powinna być zaprojektowana użyteczna strona www,
  • jak rozpoznać, że oferta na budowę strony www jest rzetelna.

2. Wyszukiwarka Google – obecność obowiązkowa

W trakcie tej części skupimy się na znalezieniu odpowiedzi na kluczowe pytanie „jak znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania Google?”. Zrobimy to przybliżając:

  • podstawowe zasady pozycjonowania stron w wyszukiwarkach – Search Engine Optimization (SEO)
  • jak ocenić postępy w działaniach pozycjonujących moją stronę.

3. Zrób to sam

Celem tej części jest odpowiedź na pytanie „jakie działania mogę prowadzić sam, by pokazać swój biznes od dobrej strony w internecie?”. Przyjrzymy się tu bliżej następującym zagadnieniom:

  • media społecznościowe – dobór platformy do specyfiki biznesu
  • content marketing – jak tworzyć treści, które przyciągną klientów,
  • e-mail marketing (jak wysłać skuteczny i zgodny z polskim prawem mailing).

4. Warsztat

  • praca w podgrupach i praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy na przykładach podanych przez uczestników szkolenia.

Zapytaj o to szkolenie