Program jest skierowany do właścicieli i pracowników firm, którym zależy na zdobyciu konkretnej i praktycznej wiedzy na temat pozyskiwania klientów przez internet, zwiększenia sprzedaży w tym kanale i zbudowania atrakcyjnego wizerunku swojej marki w sieci.
Po naszym szkoleniu uczestnik zyska wiedzę, dzięki której będzie w stanie określić:
- gdzie w internecie powinien być widoczny jego biznes, by przynosić zyski i budować wizerunek swojej marki ,
- jak weryfikować pracę podwykonawców, którzy mają pomagać jego biznesowi w internecie,
- rodzaj treści właściwych dla swojego biznesu, które może samodzielnie tworzyć.
1. Strona www – wizytówka Twojego biznesu w internecie – co o nim mówi?
W tym bloku skupimy się na odpowiedzi na pytanie „jaka strona internetowa jest dobra, a jaka nie?”. Zrobimy to poprzez przybliżenie następujących zagadnień:
- jak powinna być zaprojektowana użyteczna strona www,
- jak rozpoznać, że oferta na budowę strony www jest rzetelna.
2. Wyszukiwarka Google – obecność obowiązkowa
W trakcie tej części skupimy się na znalezieniu odpowiedzi na kluczowe pytanie „jak znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania Google?”. Zrobimy to przybliżając:
- podstawowe zasady pozycjonowania stron w wyszukiwarkach – Search Engine Optimization (SEO)
- jak ocenić postępy w działaniach pozycjonujących moją stronę.
3. Zrób to sam
Celem tej części jest odpowiedź na pytanie „jakie działania mogę prowadzić sam, by pokazać swój biznes od dobrej strony w internecie?”. Przyjrzymy się tu bliżej następującym zagadnieniom:
- media społecznościowe – dobór platformy do specyfiki biznesu
- content marketing – jak tworzyć treści, które przyciągną klientów,
- e-mail marketing (jak wysłać skuteczny i zgodny z polskim prawem mailing).
4. Warsztat
- praca w podgrupach i praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy na przykładach podanych przez uczestników szkolenia.